!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

hardleers
4

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Te Koop - Giulietta 1.4 MA
« Gepost op: 27 februari 2024, 09:52:00 »
Helaas veel te weinig actief geweest hier, hoewel dat niet kwam door geen plezier met deze auto. Vanwege een auto vd zaak mag met wat pijn in het hart de Giulietta naar een nieuwe eigenaar.

Ik heb deze Giulietta in februari 2022 zelf geimporteerd uit Oostenrijk van zijn eerste eigenaar. Documentatie en foto's hiervan zijn geheel inzichtelijk.

Bij terugkomst in Nederland gelijk een grote beurt + distributieriem laten doen. Dit was in April 2022 bij een km-stand van ongeveer 107.000.

Vervolgens om de 10.000 km een oliebeurt gedaan, met recent in oktober nog een grote beurt inclusief nieuwe bougies. Juli vorig jaar is ook de voortrein aangepakt, met volledig nieuwe toplagers, veren, draagarmen en stabilisatorstangen.

Bij de auto zit de originele set dakdragers en een set 17 inch winterbanden, voordeel van een auto uit Oostenrijk (zie laatste foto's).

Qua uitrusting heeft deze Giulietta bijna het volledige optiepakket aangevinkt. Volledig leren sportintieur, stoelverwarming, meedraaiende bi-xenon koplampen, climate control, regensensor, etc etc. Daarnaast is het boekje volledig ingevuld en zijn alle rekeningen sinds mijn bezit erbij.

Ik heb ontzettend genoten van deze naar mijn mening prachtige en fijn rijdende auto. Maar is dan alles top? Nee, helaas een paar minpuntjes:

- Er zit schade aan de deuren van de passagierskant. Ik heb twee nieuwe deuren erbij en was van plan deze binnenkort in te bouwen, maar kom daar zo snel nog niet aan toe (zie laatste foto)
- De achterruitenwisser heeft het bekende Giulietta euvel, hoewel met deze goed te leven is. Als je hem netjes op de ruststand uitzet, komt ie daar ook 9 van de 10 keer weer op terug.
- Sporadisch gaat het ledlampje van de snelheidsmeter linksboven uit. Ook deze stond op mijn lijstje om volgende beurt naar te laten kijken.

Mocht je interesse hebben in deze keurig onderhouden en gepoetste Giulietta, neem dan contact op. Vraagprijs is onderhandelbaar.

Advertentie:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/-f4f0ac46-e1b9-4480-9895-ac42d318a663