!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

LucS
4

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Te koop Giulietta 1.4 T-jet Panorama dak Bose
« Gepost op: 3 maart 2024, 15:26:20 »
Te koop aangeboden: mijn Alfa Romeo Giulietta!

Auto is in goede staat en rijdt goed. In september heeft ze pas weer een beurt + apk nodig, vorig jaar ging ze daar zonder enige problemen doorheen, alleen een lampje vervangen. Distributie riem is gedaan in augustus 2021 (30000km geleden) dus die kan ook nog 2,5 jaar mee. All season banden. Ik heb er voornamelijk snelweg km’s mee gereden voor woon-werkverkeer met een gemiddeld verbruik van 6,7L op 100km, wat de auto ook nog is zuinig maakt.

De auto is voorzien van onder andere 2 hele fijne opties, namelijk een kantelbaar panorama dak en Bose geluid systeem, een ideale combinatie.

Her en der zitten er wat krassen en op sommige velgen stoeprand schade. Het lampje van koelvloeistof temperatuur doet het meestal niet. Verder normale gebruikssporen voor een auto uit 2010.

Ik zou nog met heel veel plezier rond kunnen rijden in deze Italiaanse bella maar ik heb een upgrade gemaakt naar de QV versie.
https://link.marktplaats.nl/m2081545841?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios