!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Te koop: Giulietta 1.4MA 170 TCT <<VERKOCHT>>>
« Gepost op: 13 maart 2022, 12:24:49 »
VERKOCHT

Ik heb dit ook in de Facebook groep geplaatst, maar voor de volledigheid ook maar even hier.

Helaas moet ik afscheid gaan nemen van mijn mooie Giulietta 1.4MA 170 TCT omdat ik ga emigreren naar de VS.
Augustus 2014, 50.000 km. NL auto. Eerst onderhouden door Gert van Kooten in Veenendaal, na aanschaf door mij v.a. ca. 28.000 km door Len Jansen in Leidschendam-Voorburg. Gechipt door Squadra. Dubbele Remus uitlaat. 18" velgen. Klassiek stijlvol leren interieur. Elektrische stoelbediening, stoelverwarming, inklapbare spiegels. Distributie vervangen ivm leeftijd. Nieuwe voorbanden. Rijdt als 'n zonnetje, geen beschadigingen, enige probleem is navigatiesysteem (geen updates, verliest af en toe positie). Prijsindicatie 14.000 OBO. Mocht je interesse hebben, stuur me maar een pm of via Facebook.