!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Hermano73
1

  • Type Alfa: Skelter op dit moment...
  • *
    - Startende Alfist
Voor de kleine Alfisten, een Alfa Romeo Skelter
« Gepost op: 6 juli 2014, 16:01:08 »
Dames en heren,


Ik ben al lange tijd niet op het forum geweest.
Ik ben na diverse Alfa's (145, 147, 156 1.6 en 2.0, 166 2.0 en 3.0) even Alfaloos  :-\ maar dat verandert binnenkort wel weer vermoed ik.
Geen idee waarom mijn account niet meer te activeren was, ik heb maar een nieuwe aangemaakt.

De reden dat ik weer op het forum ben is dat ik onze skelter aan wil bieden via dit forum.

Mijn kinderen hebben er met veel plezier mee gereden maar ze zijn inmiddels op de leeftijd dat ze er vrijwel nooit meer gebruik van maken.
Er is vast een andere Alfist actief op het forum die deze goed kan gebruiken voor zijn/haar kinderen.

Technisch is hij in prima staat, ik heb de wielen van de aanhanger vorige zomer vervangen omdat de banden te droog waren.
Er zijn 3 stoelen bij, mijn zoons zaten er met enige regelmaat met z'n drieën op.
De stoel op de aanhanger kan ook gewisseld worden voor een bak waarna er het nodige vervoerd kan worden met de skelter.

Optisch mag er wat werk in gestoken worden, kwast erover en hij kan er weer jaren tegenaan.
Er zit wat oppervlakteroest op omdat ik de skelter niet binnen kan zetten maar er is zeker niets verrot, het staal is vele millimeters dik dus niet aangetast.

Voor reacties: afwijkendgedrag@gmail.com of 06-26334935
Er zijn meer foto's van groter formaat beschikbaar bij interesse.

Vraagprijs, rond € 200,- geheel compleet.


Jarko Hagemans
De Lier