!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

GTAsw
20

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Best druk hier ;)
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2013, 13:36:14 »
Verdomme  :-[ zo ziek als een hond. Ik blijf thuis vandaag mannen.
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2013, 15:13:33 »
 :welcome:Ik heb de wacht. Lig al de gehele tijd op mijn bedje met hoofdpijn.
Psst als je een auto ziet met. Afblijven hahaha

Veel plezier mannen
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

GTAsw
20

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2013, 15:56:36 »
Testsessie 156 jtd
*

GTAsw
20

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2013, 16:53:35 »
GTA op de pijnbank. Helaas met gladde banden en ergens rook....
*

MattBlack
187

  • Type Alfa: 2017 Stelvio
  • ***
    - Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2013, 17:09:15 »
Hoe heeft de 33 het er vanaf gebracht?
*

GTAsw
20

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2013, 17:17:09 »
Hey, doet de foto het niet??
*

__1337__
392

  • Type Alfa: Giulia 2.2 JTD
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2013, 17:19:03 »
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de 33 en de GTA. Hoe hebben beide het er vanaf gebracht?

Rook bij de GTA, wellicht een klepdekselpakking die iets zweet op de uitlaat?

En voor degene die tijdens de presentatie vroeg of je ook 95 kon rijden bij een chip, mijn opmerking over het verschil van 4 euro tussen een volle tank 98 of 95 was niet denigrerend bedoelt, excuus als dat zo overkwam. Ik vind alleen wel dat je geen wereldprestaties moet verwachten van een blok met zoveel PK's als je 95 tankt. Het is meerdere malen bewezen dat blokken met meer vermogen dan normaal beter lopen op 98 dan 95. Zie ook de Ferrari F430 bij Autoweek in de rubriek 'op de rollenbank'. Niet lullig bedoelt, maar ik vind het een beetje verkeerde zuinigheid.

Stel je rijdt 10.000 km per jaar, met een gemiddeld verbruik van 1 op 8. Dan heb je dus 1.250 liter benzine nodig. In een volle tank gaat 63 liter (147 GTA), gemiddeld heb je dan 19 tankbeurten per jaar, maal 4 euro hebben we het over 79 euro per jaar...

Gemiddeld landelijke adviesprijs is nu: 1,807 voor 95 en 1,874 voor 98. Verschil maal 63 L is € 4,22.
Maserati Quattroporte 4.7S (hobby)
Giulia 2.2 JTD Squadra Massimo (daily)
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2013, 17:36:54 »
GTA op de pijnbank. Helaas met gladde banden en ergens rook....

wonderbaarlijk dat je met dit week met 2-3 mm op je banden rondrijdt.....
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2013, 17:37:16 »
Hoe heeft de 33 het er vanaf gebracht?

ik meen iets van 88 pk op LPG
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2013, 17:40:08 »
Wat hadden Ton en Ronald er weer een leuke meeting van gemaakt. Leuk om wat over de historie te horen en natuurlijk ook het verhaal over tuning van Ronald.
Het is wel duidelijk waarom mensen naar Vireo Auto komen, je vindt niet snel zo'n betrokken dealer.
Ze zijn onderdeel van een gigantische grote organisatie, maar doen er ook alles aan om het unieke dat Savali had te behouden, ik vind het erg leuk en steun ze daar ook in door mijn auto daar in onderhoud te doen.

Mooie opkomst vandaag ondanks de sneeuw. Er stonden toch wel zo'n 30 auto's gok ik? Vast iemand die er geteld heeft.
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl
*

Vuurpijl
4

  • Type Alfa: 156 GTA
  • *
    - Startende Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2013, 17:46:17 »
Ook ik heb het als een leuke dag ervaren, ook met de uitleg van de heren.

Ik zit er nu over na te denken om de GTA te laten tunen door hun, want die prijs die zij aanbieden is echt  :-\ laag.
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2013, 17:54:40 »
En voor de thuisblijvers, wat is die prijs?
*

GTAsw
20

  • Type Alfa: 156 GTA SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2013, 17:58:14 »
GTA op de pijnbank. Helaas met gladde banden en ergens rook....

wonderbaarlijk dat je met dit week met 2-3 mm op je banden rondrijdt.....

Makkelijk: ik rij al een tijdje weer woon-werk met de '74 Guilia en de GTA staat gewoon lekker in de sneeuw op de oprit.
*

opa-iMac
175

  • Type Alfa: Alfa Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Re: Club Alfa Romeo Nieuwjaarsmeet, Savali Special, zaterdag 19 januari Vireo Houten
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2013, 18:18:10 »
Ik vond het echt te gek. Goede uitleg en super dat mijn auto een rollenbanktest mocht ondergaan.
Was al van plan om mijn auto te tunen, ga snel een afspraak maken.
Heren van Vireo bedankt voor de gastvrijheid en Frank en Harold voor de organisatie.
Alfa Giulietta QV, SAVALI, Bianco Ghiaccio, rood leer, passagierstoel  hoogte verstelbaar, zonnedak, lendesteunverstelling elektrisch bediend,  Bose Hifi, 18LMF Turbina Titanio, Pack Premium Plus, TomTom  voorbereiding, instaplijsten aluminium met logo, verwarmbare  voorstoelen, diffuser