!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Oh dat klinkt al goed. Welke adapter heb jij dan en waar kan ik de navi update krijgen of evt downloaden? Ik zag dat er een SD kaart in gaat toch?
Jongens wat een weelde hier , al die kennis!!! Superbedankt.Heb al zin om aan de slag te gaan maar eerst maar eens kijken of de auto zo netjes is als op de foto's maar daar heb ik wel een heel goed gevoel over.
OK dan denk ik dat als de auto bevalt en goed rijdt en de koop gaat door dat ik even goed kijk, waar en wanneer hij zijn laatste beurt heeft gehad en als me dat niet helemaal aanstaat dat ik er zelf nieuwe (goede) olie op doe, filtertje en multiair zeefje dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan om te voorkomen dat het misgaat.Is flushen dan ook een aanrader alvorens ik de olie ga verversen? Just to be on the safe side?
De defecte multi-air module begon bij mij direct na een oliewissel, zo gevoelig zijn die modules dus blijkbaar. Het begon met starten op 3 cilinders wanneer het buiten koud was, en na ongeveer 1km rijden weer gewoon op 4 cilinder en niks aan de hand. Dit begon steeds vaker voor te komen tot het op een gegeven moment bij elke start horten en stoten was. Toen uiteindelijk de module maar vervangen. Kost ff wat, maar geeft een gerust gevoel nu omdat er de laatste versie van de module in zit die nog maar nauwelijks problemen geeft. Zelf vervang ik trouwens niet elke oliebeurt het zeefje hoor. Bij de 15dkm beurt spuit ik het zeefje schoon zoals hieronder met remmenreiniger. Bij de 30dkm beurt vervang ik hem dan weer. google on picture