!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
En ook hier is mijn rechter achterlichtunit van de kofferbakklep uitgevallen Hij doet niets meer, en ook een melding op het dashbord over defecte remlichten De ruitenwisser heeft een tijdje terug al de geest gegeven.Het wordt dus weer tijd voor een ritje naar de dealer om het een en ander onder garantie te laten herstellen.Tjonge jonge zeg, wat ben ik blij dat ik er een extra jaar garantie bij onderhandeld heb!
Wat ik het meest vreemde vind bij Alfa is dat ze van de bekende probleempjes niet direct modificaties doorvoeren bij nieuwe auto's die van de band afrollen.Neem nu bijvoorbeeld deze kabelbreuken. Hoe simpel is het om een modificatie in de productie door te voeren?Kost geen drol en scheelt een hoop gedoe. Waarschijnlijk omdat het meestal pas buiten de garantietermijn optreedt ...
Moet ik het dan ook in die kabel L/R zoeken?
Ik heb nu ook iets, geen verlichtings problemen maar m'n achterruit verwarming doet het niet meer maar verder werkt alles daar prima.Moet ik het dan ook in die kabel L/R zoeken?
Citaat van: rini op 3 januari 2016, 23:18:00Citaat van: rini op 3 januari 2016, 23:18:00Wat ik het meest vreemde vind bij Alfa is dat ze van de bekende probleempjes niet direct modificaties doorvoeren bij nieuwe auto's die van de band afrollen.Neem nu bijvoorbeeld deze kabelbreuken. Hoe simpel is het om een modificatie in de productie door te voeren?Kost geen drol en scheelt een hoop gedoe. Waarschijnlijk omdat het meestal pas buiten de garantietermijn optreedt ...Klopt, heb je gelijk in. Als je bedenkt dat mijn 156 uit 1998 last had van krakende draagarmen en mijn Giulietta uit 2011 nog steeds hetzelfde euvel vertoont dan lijken ze niet erg veel op te steken van de problemen....
Klopt, heb je gelijk in. Als je bedenkt dat mijn 156 uit 1998 last had van krakende draagarmen en mijn Giulietta uit 2011 nog steeds hetzelfde euvel vertoont dan lijken ze niet erg veel op te steken van de problemen....
Je kunt je ook afvragen of dat echt een defect is. Ik hou mezelf altijd voor dat het komt door die geavanceerde constructie en exotische materialen waardoor de auto zo goed rijdt