!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Citaat van: MysteryAngel op 20 oktober 2018, 18:38:06Citaat van: Theo op 19 oktober 2018, 19:57:49Bedankt voor jullie reacties, voor mij is het duidelijk. Ik ga verder kijken.Zelf in het bezit van een smetteloos witte QV uit 2011, 86000 dkm, squadra,ben best bereid om geld uit te geven aan een jonger (vanaf 2015) exemplaar maar dan moet hij ook tip top in orde zijn, zeker voor zoveel geld.vindt het wat lastig om zover buiten de deur iets aan te schaffen, garantie enz,,, gezien de linkjes is zelf importeren ook de moeite waard, maar ja.heb idd de Launch edition zien staan bij EAF en ook de 8c rosso bij Vaneman ziet er goed uit.Nogmaals dank voor jullie reactie, ben niet vaak op het forum te vinden maar als ik iets plaats/vraag krijg altijd een eerlijk en goed antwoord.,,,,,,, Top!!Mvg Theo.Ben ik het wel mee eens, ik zou er zeker geen met grote lak schades kopen voor dat geld.Ik weet dat de verschillen tussen een QV 2010 - 2011 mk1 en 2015 mk2 best wel groot zijn.Maar ik vraag me zelf af of die verschillen ook echt groot genoeg zijn om je huidige QV in te ruilen?Ik bedoel aangezien jouw huidige QV net 86.000km gelopen heeft,kan je misschien ook wel overwegen om er nog een jaartje mee te doen.Tenzij er natuurlijk grotere problemen in het voorruit zicht liggen.Want ja, over een jaartje zullen de Giullia´s ook wel wat betaalbaarder zijn al occasion.Dat is misschien wel een betere volgende stap, mits je je natuurlijk liever een Hatchback hebt.Distributie set vervangen, + grote beurt en apk zit er aan te komen. waar moet ik op rekenen qua prijs voor het vervangen van de distributie + waterpomp?
Citaat van: Theo op 19 oktober 2018, 19:57:49Bedankt voor jullie reacties, voor mij is het duidelijk. Ik ga verder kijken.Zelf in het bezit van een smetteloos witte QV uit 2011, 86000 dkm, squadra,ben best bereid om geld uit te geven aan een jonger (vanaf 2015) exemplaar maar dan moet hij ook tip top in orde zijn, zeker voor zoveel geld.vindt het wat lastig om zover buiten de deur iets aan te schaffen, garantie enz,,, gezien de linkjes is zelf importeren ook de moeite waard, maar ja.heb idd de Launch edition zien staan bij EAF en ook de 8c rosso bij Vaneman ziet er goed uit.Nogmaals dank voor jullie reactie, ben niet vaak op het forum te vinden maar als ik iets plaats/vraag krijg altijd een eerlijk en goed antwoord.,,,,,,, Top!!Mvg Theo.Ben ik het wel mee eens, ik zou er zeker geen met grote lak schades kopen voor dat geld.Ik weet dat de verschillen tussen een QV 2010 - 2011 mk1 en 2015 mk2 best wel groot zijn.Maar ik vraag me zelf af of die verschillen ook echt groot genoeg zijn om je huidige QV in te ruilen?Ik bedoel aangezien jouw huidige QV net 86.000km gelopen heeft,kan je misschien ook wel overwegen om er nog een jaartje mee te doen.Tenzij er natuurlijk grotere problemen in het voorruit zicht liggen.Want ja, over een jaartje zullen de Giullia´s ook wel wat betaalbaarder zijn al occasion.Dat is misschien wel een betere volgende stap, mits je je natuurlijk liever een Hatchback hebt.
Bedankt voor jullie reacties, voor mij is het duidelijk. Ik ga verder kijken.Zelf in het bezit van een smetteloos witte QV uit 2011, 86000 dkm, squadra,ben best bereid om geld uit te geven aan een jonger (vanaf 2015) exemplaar maar dan moet hij ook tip top in orde zijn, zeker voor zoveel geld.vindt het wat lastig om zover buiten de deur iets aan te schaffen, garantie enz,,, gezien de linkjes is zelf importeren ook de moeite waard, maar ja.heb idd de Launch edition zien staan bij EAF en ook de 8c rosso bij Vaneman ziet er goed uit.Nogmaals dank voor jullie reactie, ben niet vaak op het forum te vinden maar als ik iets plaats/vraag krijg altijd een eerlijk en goed antwoord.,,,,,,, Top!!Mvg Theo.
Oke, denk dat ik idd beter even kan doorrijden, afgelopen Januari ook al de koppeling incl vliegwiel vervangen (ruim 1000 euries). Ebuzz voor wat betreft jou vergelijking met de GTI 7,,,, aantal malen met iemand mee gereden in de GTI 7 DSG, de (mijn) Guilietta is veel levendiger/spannender/uitdagender, mis bij de Golf de beleving, neemt niet weg dat het wel een serieus snelle auto is. op papier misschien sneller maar ga de strijd op het asfalt graag aan
Bij Wim Prins,, de Veloce uit 2016.
Citaat van: Theo op 21 oktober 2018, 19:36:21Oke, denk dat ik idd beter even kan doorrijden, afgelopen Januari ook al de koppeling incl vliegwiel vervangen (ruim 1000 euries). Ebuzz voor wat betreft jou vergelijking met de GTI 7,,,, aantal malen met iemand mee gereden in de GTI 7 DSG, de (mijn) Guilietta is veel levendiger/spannender/uitdagender, mis bij de Golf de beleving, neemt niet weg dat het wel een serieus snelle auto is. op papier misschien sneller maar ga de strijd op het asfalt graag aan Goede keuze Theo, zou anders ook zonde zijn geweest van het geld dat je er recent in gestopt hebt. Wat je bijv. ook nog zou kunnen doen, als je toch graag de stap zou willen maken naar een model jr. 2014-> met TCT, is bijv. zelf je QV verkopen en dan eens kijken naar bijv. de Giulietta die Veloce te koop heeft staan (staat in het "Te Koop" topic, dat is m.i. een zeer nette auto voor een hele mooie prijs!).
Citaat van: Theo op 19 oktober 2018, 19:57:49Bedankt voor jullie reacties, voor mij is het duidelijk. Ik ga verder kijken.Zelf in het bezit van een smetteloos witte QV uit 2011, 86000 dkm, squadra,ben best bereid om geld uit te geven aan een jonger (vanaf 2015) exemplaar maar dan moet hij ook tip top in orde zijn, zeker voor zoveel geld.vindt het wat lastig om zover buiten de deur iets aan te schaffen, garantie enz,,, gezien de linkjes is zelf importeren ook de moeite waard, maar ja.heb idd de Launch edition zien staan bij EAF en ook de 8c rosso bij Vaneman ziet er goed uit.Nogmaals dank voor jullie reactie, ben niet vaak op het forum te vinden maar als ik iets plaats/vraag krijg altijd een eerlijk en goed antwoord.,,,,,,, Top!!Mvg Theo.Hey Theo ik zelf ben ook kijkende voor een 2015 model. Heb net als jij ook een witte qv met savali tuning waar ik enorm tevreden ben. En als deze toch vervangen moet worden moet er zeker een tip top versie komen. De launch e. Bij eaf spreekt me zeer zeker aan. Heeft alle opties alleen er moet zeker nog wat van het bedrag af, hebben ze al gedaan (-1000) Ze hebben de auto uit Belgie geimporteerd dus vraag me af wat de restwaarde zal zijn als ik hem later weer verkoop. Bij vaneman heb je een prachtige rode staan. Hier een leuk filmpje van die auto. Prachtig geluid https://youtu.be/0KZADlnGRCM 25.000 is eigenlijk wel de max. Wat een 2015 model mag kosten vind ik. Een golf 7 gti kost veel minder dan een QV waar je qua opties veel meer aan hebt. En zo een gti is toch wel veel sneller dan een qv na de tuning. En qua import is t zeker ook wel waard. Maar de verschillen zijn dan ook niet waauw groot als je later de bpm bijteld en geen garantie krijgt voor de auto.Al met al lastig om een fatsoenlijk qv te vinden helaas
Citaat van: Ebuzz op 20 oktober 2018, 09:35:51Citaat van: Theo op 19 oktober 2018, 19:57:49Bedankt voor jullie reacties, voor mij is het duidelijk. Ik ga verder kijken.Zelf in het bezit van een smetteloos witte QV uit 2011, 86000 dkm, squadra,ben best bereid om geld uit te geven aan een jonger (vanaf 2015) exemplaar maar dan moet hij ook tip top in orde zijn, zeker voor zoveel geld.vindt het wat lastig om zover buiten de deur iets aan te schaffen, garantie enz,,, gezien de linkjes is zelf importeren ook de moeite waard, maar ja.heb idd de Launch edition zien staan bij EAF en ook de 8c rosso bij Vaneman ziet er goed uit.Nogmaals dank voor jullie reactie, ben niet vaak op het forum te vinden maar als ik iets plaats/vraag krijg altijd een eerlijk en goed antwoord.,,,,,,, Top!!Mvg Theo.Hey Theo ik zelf ben ook kijkende voor een 2015 model. Heb net als jij ook een witte qv met savali tuning waar ik enorm tevreden ben. En als deze toch vervangen moet worden moet er zeker een tip top versie komen. De launch e. Bij eaf spreekt me zeer zeker aan. Heeft alle opties alleen er moet zeker nog wat van het bedrag af, hebben ze al gedaan (-1000) Ze hebben de auto uit Belgie geimporteerd dus vraag me af wat de restwaarde zal zijn als ik hem later weer verkoop. Bij vaneman heb je een prachtige rode staan. Hier een leuk filmpje van die auto. Prachtig geluid https://youtu.be/0KZADlnGRCM 25.000 is eigenlijk wel de max. Wat een 2015 model mag kosten vind ik. Een golf 7 gti kost veel minder dan een QV waar je qua opties veel meer aan hebt. En zo een gti is toch wel veel sneller dan een qv na de tuning. En qua import is t zeker ook wel waard. Maar de verschillen zijn dan ook niet waauw groot als je later de bpm bijteld en geen garantie krijgt voor de auto.Al met al lastig om een fatsoenlijk qv te vinden helaasDe LE bij EAF is verkocht, ben jij de nieuwe eigenaar?