!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Busso
883

  • Type Alfa: 147 - Giulia
  • *****
    - Super Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: USB aansluitingen geven onvoldoende stroom
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2022, 21:11:53 »
Ik heb een Stelvio first edition en de USB poorten geven te weinig  wattage af om mijn telefoon te gebruiken en opteladen. Achterin is het al niet beter. De iPad wordt gewoon niet opgeladen. Is dit te verhelpen met een zwaardere zekering, of?.??
f
Zelfde probleem in Stelvio eerste reeks. Ik werk altijd met originele kabels, opladen is érg zwak, zowel op IPhone als op Samsung.  Behoorlijk vervelend. Ken jij ondertussen een oplossing?
Mmmm... ik heb ook een Stelvio First Edition. Bij een rit langer dan pakweg 30 minuten hang ik mijn iPhone eigenlijk standaard aan de usb voorin om bij te laden. Doorgaans draaien dan ook Waze en/of Flitsmeister en zo nu en dan een telefoontje tussendoor. Heb het idee dat de telefoon dan aan het eind van de rit altijd netjes bijgeladen is. (en gewoon via een goedkoop, niet origineel kabeltje.)

Het gaat inderdaad niet snel maar mijn Samsung laad wel op ook als ik maps, spotify  ed gebruik. Tijdens vakanties hangt er een koelbox aan de 12V aansluiting. Raar dat er niet één in de achterbak zit.
147 GTA Rosso / Giulia 2.0T Pack Veloce Squadra Massimo
Ex 159 TBI TI Berlina, GT JTD 2006, 147 1.6 2003, Alfa Sud 1.5 1981 en vele andere auto's
*

NightRider
15

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA Turbo
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: USB aansluitingen geven onvoldoende stroom
« Reactie #16 Gepost op: 13 november 2022, 16:40:13 »
Ik heb een powerbank 20.000 mAh in de Stelvio zitten en heb die standaard aan de USB hangen.   Ik plug mijn Iphone e/o Applewatch hieraan en gebruik de nodige apps. Bij aankomst apparaten vol en kan de powerbank weer rustig  (1 amp inderdaad!) opladen.
*

NightRider
15

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA Turbo
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: USB aansluitingen geven onvoldoende stroom
« Reactie #17 Gepost op: 13 november 2022, 16:41:59 »
Ik heb een Stelvio first edition en de USB poorten geven te weinig  wattage af om mijn telefoon te gebruiken en opteladen. Achterin is het al niet beter. De iPad wordt gewoon niet opgeladen. Is dit te verhelpen met een zwaardere zekering, of?.??
f
Zelfde probleem in Stelvio eerste reeks. Ik werk altijd met originele kabels, opladen is érg zwak, zowel op IPhone als op Samsung.  Behoorlijk vervelend. Ken jij ondertussen een oplossing?
Mmmm... ik heb ook een Stelvio First Edition. Bij een rit langer dan pakweg 30 minuten hang ik mijn iPhone eigenlijk standaard aan de usb voorin om bij te laden. Doorgaans draaien dan ook Waze en/of Flitsmeister en zo nu en dan een telefoontje tussendoor. Heb het idee dat de telefoon dan aan het eind van de rit altijd netjes bijgeladen is. (en gewoon via een goedkoop, niet origineel kabeltje.)

Het gaat inderdaad niet snel maar mijn Samsung laad wel op ook als ik maps, spotify  ed gebruik. Tijdens vakanties hangt er een koelbox aan de 12V aansluiting. Raar dat er niet één in de achterbak zit.
Vreemd, ik heb wel een 12v aansluiting.