!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gister zijn de koplampen aangekomen vanuit zuid Italië, nieuw MY2023. Besteld via eBay en behoorlijk wat korting bedongen bij de verkoper.Voor de prijs die ik betaalde voor links en rechts koop je bij de dealer nog niet eens de rechter of linker in Xenon uitvoering.