!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Je hebt gelijk, we moeten niet vergeten waarom het draait en dat is dat deze Giulietta een fantastisch rijdende/sturende auto is. Nu 9000 km op de QV-teller en nog steeds die grijns bij elke rit...........
Je hebt wel gelijk dat zo'n plastic bol niet zo mooi oogt als aluminium, toch heeft plastic ook z'n voordelen. In mijn huidige auto blijven met wegrijden met koud weer m'n vingers bijna vastgevroren aan de aluminium pookknop en duurt het een eeuw voor ie een beetje een fatsoenlijke temperatuur heeft.
Alsof je letterlijk een zetje in je rug krijgt. Super!!!!
De alu pookknop van mijn Juleke ziet er nu (na nog geen 300 km) nog prachtig uit, maar dit aluminium in combinatie met ringen aan je vingers is niet de beste optie. Ik vrees dus voor een wat gekraster exemplaar over een tijdje. Je zou er bijna je ringen voor af laten.....
Daarom hebben ze ook speciaal een ringenbakje naast de DNA knop gebouwd!
En wat is je gemiddelde verbruik? Zit nu op 1500km met een verbruik van 10,2 liter per 100km :confused:
Minpuntjes:- Als je de ruitenwissers wilt optillen, zit de motorkap in de weg. Erg lastig bij het poetsen.- Ook lastig om te poetsen (alhoewel het met liefde gebeurt) is het hart vooraan. Zeer moeilijk te bereiken plekjes.- Zoals Pietje 22 vermeldt: "Irritant dat je de koppeling of rem moet intrappen voor het uitschakelen van de cruise!" Dit was op mijn GT ook al een ergernis. Bij andere merken kun je de cruise gewoon aan- en afklikken.- Het piepgeluid :mad: gedurende enkele minuten als je de gordel weigert aan te doen. Ik ga vragen in de garage of men dit niet kan uitschakelen.Pluspuntjes:- Veel meer .........